Najczęściej Zadawane Pytania


Bazy danych firm można używać do wszystkich działań marketingowych - wysyłka tradycyjna, emailing, telemarketing, faxmailing, voicemailing.
Bazy biznesowe to najczęściej zbiór firm pogrupowanych branżowo. Bazy konsumenckie to zbiór osób prywatnych wraz z ich preferencjami. Bazy konsumenckie wymagają rejestracji w GIODO oraz podlegają ustawie o ochronie danych osobowych. W bazach biznesowych także występują osoby kontaktowe. Są to zazwyczaj decydenci w firmach (dyr., właściciele, prezesi)
Oczywiście, można. Należy jednak ściśle przestrzegać ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.(tzw. ustawy antyspamowej.) Mówi ona o tym, że każdy właściciel skrzynki pocztowej musi wyrazić zgodę na otrzymanie oferty. Dopuszczalne jest tu wysłanie zapytania drogą elektroniczną czy daną ofertę chce od nas otrzymać. Należy jednak pamiętać by w zapytaniu tym nie było całej oferty. (w takim przypadku e-mail staje się SPAMEM)
Cena bazy danych zawsze uzależniona jest od kilku czynników. Najważniejszym z nich jest wielkość bazy. Im większa baza tym cena jednostkowa niższa. (ceny zazwyczaj podawane są za 1 rekord/1 firmę). Przy największych zamówieniach ceny zaczynają się już od kilkunastu groszy za 1 rekord (dane teleadresowe, email, osoba kontaktowa...). Przy najmniejszych należy liczyć się z kosztem ok. 0,4 zł /rekord. Oczywiście można także znaleźć oferty innych dostawców po kilka groszy za rekord, ale należy sobie zadać pytanie co taka baza jest warta? I czy wogóle jest aktualizowana?
Użyczenie jednokrotne pozwala na przeprowadzenie jednorazowej akcji marketingowej. Wielokrotne - zazwyczaj nieograniczoną ilość. To pierwsze stosuje się najczęściej. Wynika to z faktu udzielania gwarancji przez dostawcę. Nie może on gwarantować aktualności bazy przez nieograniczony okres czasu. Jeżeli chcemy bazę wykorzystać kilka razy należy zgłosić to dostawcy. Istnieje szansa, że będzie on wstanie przekazywać tą samą bazę zaktualizowaną na dzień wysyłki. Zaoszczędzi to na pewno koszty zwrotów, a nie musi dużo więcej kosztować.
Kryteria doboru jakie występują w bazach b2b zazwyczaj u każdego dostawcy są podobne. Od najprostszych takich jak: grupa branżowa, kryt. geograficznych, wielkości firm, obrotów, ekd, pkd, słów kluczowych na bardziej skomplikowanych takich jak: prefiksach operatorów komórkowych, pochodzeniu kapitału, ilości komputerów, flocie samochodowej. Są to oczywiście tylko niektóre z nich. Po więcej informacji najlepiej skontaktować się z działem obsługi.
Tak posiadamy także bazę nowopowstałych firm. Trafiają one do nas w momencie rejestracji w GUS. Po weryfikacji, wzbogaceniu o numery telefonu i dane dodatkowe są gotowe do sprzedaży (zazwyczaj jest to kilka tyg.)
Tak - nasza baza jest zarejestrowana w GIODO pod nr 121803
Na dzień dzisiejszy jedną z największych w Polsce - ok. 3 000 000 rekordów.
Należy skontaktować się z doradcą, określić kryteria, zaakceptować warunki umowy.
Jest to zawsze format elektroniczny. Edytowalny, dostosowany do potrzeb klienta (excel, access, txt., lub inny.)
Jako jedyna firma na rynku udzielamy gwarancji na 100% aktualność danych

Różnice przemawiające na naszą korzyść: ilość rekordów, aktualność, cena

Deduplikacja jest to najprosciej mówiąc porównanie najczęsciej dwóch (może być 1 lub więcej) zbiorów w celu wyeliminowania tych samych rekordów.

Nie zajmujemy się tylko bazami b2b

Ciągle się to zmienia, ale na dzień dzisiejszy nasza baza email to ok 1 300 000

Aby osiągnąć wysoką skuteczność akcji marketingowej opartej na bazie danych należy dobrze wybrać dostawcę bazy. Bardzo ważne jest też prawidłowe określenie kryteriów.

Tak możemy wybrać firmy z telefonami każdego z operatorów, można także wykluczać np. plusa lub orange....